مرداش بیان وسط

اگر عشق عشق باشد زمان حرف احمقانه ایست...

این جمله رو یادمه ۱۱ سالم بود که تو کتاب فروغ که اولش یه مصاحبه بود باهاش خوندم...اون زمان فقط یه جورایی با خوندن و تکرار کردنش احساس بزرگی میکردم!

اما الان که بهش فکر میکنم میبینم که چقدر درکش سخته...فکر کن که تو از جون و دل و سخت خواهان کسی باشی و واسه دیدنش یه لحظه له له بزنی اما بخوای باور کنی که باید زمان ظولانی منتظر بمونی...حتی اگه زمانش هیچوقت نرسه...اونوقت بازم میتونی اینجوری عاشق باشی؟؟؟

اگر عشق عشق باشد....

حالا که صحبت از ناب واژه هاست شما بگین که از پس عشق با تمام فرمولش بر میاین؟؟؟

نظرات 6 + ارسال نظر
منصوره سه‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:18 ق.ظ http://fasleno.blogsky.com

واقعا احساس می کنم هنوز نمی دونم یعنی چی...یعنی راستش فکر می کنم هرکسی برای خودش معنیش می کنه و یه جوری می فهمتش..ولی خب هرچی که باشه فکر کنم جزء سخت تریناس..در عین حالم زندگی بخش..بهش احتیاج داریم..

امید سه‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:30 ق.ظ http://rambler.blogfa.com

معلومه که بر نمیایم ... ممکن نیست

شهره سه‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:03 ق.ظ http://www.aveh.blogsky.com

سلام
من هم با منصوره موافقم هر کسی یک برداشتی داره مثلا من فکر می کنم منظور فروغ اینه که اگر عشق عشق باشه زمان و مکان نداره ادم عاشق لا مکانه و لا رمانه چون همیشه عاشقه....

عادله چهارشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:40 ق.ظ

من هنوز توی مفهوم عشق موندم . تابحال هر بار که فکر می کردم عاشق شدم غلط از آب در اومده ...

قبول کنیم که عشق واقعی وجود نداره...امروره...من فکر میکنم که عشقهای مجازی فقط تکمیل کننده ما هستن...و پله پله به ما بینش میذن تا جایی که به خود وجودیمون نزدیک شیم...جایی که نزدیک شدیم راه درسته.

ابلوموف چهارشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:54 ق.ظ

نظر من
اگه عشق عشق باشه دلی خریدارش باشه
منتظر خریدار نمی شه خودش خریدار میشه

نیستمن جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:00 ب.ظ http://thornapple

سامو علیک
اگه قرار بود عشق کلاسه بشه ...فرمول بندی بشه ...بشه ازش شربت ساخت...
حالا فقط این درختا نبودن که تنها عاشق بشن...تنهای تنها
تو سکوت افتادنشون...راه برن...سقوط کنن...

منظور من از فرمول اونی نیس که شوما برداشت کردی...منظورم تمام اون چیریه که از خودت تو عشق مایه میذاری....و کار هر کسی نیس...اره داداش....در ضمن عاشق واقعی هرگز سقوط نمیکنه..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد