ویروس جدید

این روزا ادم بیخودی شدم...به دلبل اینکه .

۱.اگه با ادمی حال نکنم هرگز قادر به تحملش نیستم.

۲.اگه طرفم حرفمو نفهمه بهش میگم تو نفهمی!!!

۳.اگه یکی بهم محبت کنه و احساس کنم ریا میکنه میزنم تو پوزش....

۴.شدیدا نمیخوام مقابله به مثل کنم اما میکنم.

۵.سر مسایل عاطفی گیر میدم.

۶.احساس میکنم حصاری که دورمه بیشتر از هر کسی خودمو اذیت میکنه.

و خلاصه اینکه اشکم دم مشکمه و محکم نیستم.ضربه پذیر شدم و کینه جو!!!حالا نمیدونم با این اخلاق بدم چیکا کنم؟؟؟؟؟؟؟

میترسم این ویروسه کار دستم بده.کمککککککککککککککککککککککککککک...........

نظرات 6 + ارسال نظر
ابلوموف دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:06 ق.ظ

من فکر می کنم شرایط آب وهوایی این روزها دخترها رو این شکلی می کنه!شوخی کردم منم دوستم دارم با ستارم محکم بکوبم پشت سر مخالفهام.

عادله سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:33 ق.ظ

به نظرم باید توصیه ای رو که یکی از دوستان به من کرد بهت بکنم . این حالتها زود برطرف میشن اگه سعی خودتو بکنی و بخوای . زودتر شروع کن به خوندن کتابهایی در همین زمینه یا از مشاور کمک بگیر .
این یک دستوره .
در ضمن به اون خواهرت بگو بجای بازیگوشی و تفریح و بیرون و اینا یکم بهت توجه کنه . ایش ایش
: دیییی

نرگس سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:59 ب.ظ

خواهرش حواسش هست..بعدشم این یه دستوره مال منه کپی رایتش گفته باشم..بعدشم حالش از من بهتره بابا خودشو لوس میکنه :دی

سعید آقا (اقاشو بذار اولش) چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:26 ب.ظ http://ofogheakhar.blogfa.com

سلام.....
خوبی؟
راست میگی؟
باور میکنی منم این چند وقته اینجوریم(البته چند برابر خشن تر)
نکنه برا فصل بهاره؟
نمیدونم والله....
تو نمیخوای یه سر به وبلاگم بزنی؟

نکنه فصل بهار آدمو بی معرفت میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شهره چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:20 ب.ظ http://aveh.persianblog.ir

سلام
ناراحت نباش مربوط می شه به قبض موبایلت که سر سام اور شده .....فکر کنم وقتی چوب خط ادم ها پر می شه چنین علایمی ظهور می کنه که قالبن دوره ای است عزیر دلم ....

چرا ادمو ضایع میکنی؟؟؟دیگه ۵۰ ۶۰ تومان اینقدر ارزش داره...ای بابا

ابلوموف چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:52 ب.ظ

ها ها ها خیلی نظرجالبی داد مامانت!

خوشحال شدیا؟؟؟کوکتل مولوتوف

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد