مال تو

میدانی؟؟؟

تا انتهای حضور تو از یادم نمیروی....خاموش به رساترین شیون ادمی تو از یادم نمیروی...گریبانی برای دریدن این بغض بیقرار تو از یادم نمیروی...سفری از تمام دوستت دارم های دنیا تو از یادم نمیروی...مرا نان و ابی...توشه علاقه ای از تو بس است!!!

من امشب تمام اسمان خواهم بود با حضور تو!!!ستاره باران است شبم...از امشب سنگینیم به دوش تو..پاهایم بی رمقند...مرد خستگیم باش...تورا به حرمت اغوشمان قسم با من باش...

اه...من خوشبختم...نابم....از این شبانه تا تمام زندگی ماه کامل من باش...نه...نه...من حتی به هلالی از تو راضیم....من خوشبختم....

نظرات 3 + ارسال نظر
من دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:11 ق.ظ

امیدوارم همیشه تمام لحظاتت ستاره بارون باشه و.....میل

ابلوموف سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:15 ب.ظ

چه باشکوه احساسی داری!

عادله چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:10 ق.ظ

آخییییییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد