جایی به من بدهید

جایی به من بدهید...دورترین دلتنگی ادمی با من است...

گفته بودم روزی باران دریا را خیس خواهد کرد و تلخ ترین روز ماه خواهد رسید.جایی به من بدهید...تمام دلتنگی اسمان با من است...

گفته بودم روزی تمام عکسهایمان را از زندگی پس میگیریم.گفته بودم دیگر از اسمان هواپیمایی نمیگذرد و هیچ مسافری به جهان نمیرسد...

از امشب خوابهایم برای تو!!!از این پس با چشمهای باز میخوابم..به من نگاه کن...درست به چشمهایم....من از دلتنگی تمام وقتها برگشته ام...تو برایم صداقت باران بودی و نه...نه...همه چیز بودی...بی هوا عاشقت شدم....

من بزرگ شدم...قد کشیدم ازتو...ناب شدم...بس است...تا همین جا بس است...برای گفتن عشقت کلمه ای نمی یابم...

نظرات 1 + ارسال نظر
هومنی شنبه 22 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:15 ب.ظ

چلا گفتی بس است؟برا دلتنگیاتم خودم میمیرم.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد