پیشکش به تو

دل داده ام به تو....گل داده ام ز تو...

و  این منم که منم برای تو.....و هیچکس نمیفهمد حجم تپیدن دل را برای تو...

تو...تو....انگار که منی و من هیچ و همه چیز....انگار که تاب نمی اورم از لحظه ای بی تو...بی خودم....میدانستی ترانه سرودم مست شدم....شبانه ابر شدم باریدم تو شدم....من عاشق شدم....من با تو تمام دنیا را مالک شدم....

جالا که از پشت خستگیت نگاهم کردی پیشکشی ناقابل دارم.... تمام واژه های عاشقیم پیشکش به تو....جان دل!!!! 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
حرفه ای ترین جامعه مجازی ایرانی ها سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:08 ب.ظ http://www.oko.ir

موفق باشید و به توانایی های خود کم بها ندهید...

جانجون چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:38 ق.ظ

فدای شما.....................................مرسی برام زیاده

مریم جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:52 ب.ظ

خیلی عاشقیها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد