گند زدم انگار

گاهی فکر ادم انقد خالیه که نمیدونی چی باید بگی.گاهیم انقد شلوغ پلوغه که میخوای بگی اما بازم نمیتونی.  

 

من گاهی تو ابراز احساساتم موفق نیستم.گاهی انگار خیلی حساستر میشم و گاهی شورشو در میارم.انگار درگیریای فکرم یهو میریزه بهم و نمیدونم الان باید چه جوری ابرازش کنم. 

دلم میخواد تو شرایطی که باید خوشگل عشق بورزم واقعا بورزم.اما انگار نمیتونم یا هرچی میگم کمه.

بچه بدی میشم انقد از خودم حرصم میگیره که نگو.بعد که یه کم میگذره و فکرامو جمع میکنم تازه خوب میشم اما انگار عشقم دیگه دلش از بی مهری من گرفته و من گند زدم. 

اونوقته که دیگه حوصله خودمو ندارمو تو جبرانش احساس ناتوانی دارم. 

خلاصه الان که درگیر این وضعم چاره ای نیست جز...نمیدونم چاره اش چیه؟گند زدم؟اره. 

 عزیز دل به جانت قسم جانمی.همین

نظرات 4 + ارسال نظر
عاطفه جمعه 8 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 05:03 ب.ظ http://entebah.blogfa.com

سپاس بابت نظر خوبت. منظور من از این نوشته هم داشتن کامنتهایی مثل کامنت شما بود و نه تایید خیانت. منتها برای بعضی، همانطور که توضیح دادم، نمی توان به راحتی قضاوت و یا محکوم کرد.

ممنون که نظر دیگران برات انقد مهمه اما خب اصلا بحث قضاوت نیست.به نظر من جز در مواردی اونم شاید یکی دوتایی که مطرح کردی و مساله ازدواج زود هنگام و اینا در بقیه مسایل خیانت کاملا بی توجیهه.منظور منم همین بود.اما متاسفانه امروزه دلایل خیانت بیشتر سکس و مسایل فراتر از اینه نه سنتها و این استثناها.و همان حالت بیمارگونه داره که بهش اشاره کردی.باز هم ممنون از توجهت.

من جمعه 8 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:43 ب.ظ

فدای شما

امیر شنبه 9 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:07 ق.ظ http://amirane.persianblog.ir

همین خالصانه گفتن این بخش ماجرا بیشتر از نصف راهه

[ بدون نام ] یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 05:43 ب.ظ http://harjmarj.blogsky.com

نمی دانم والا ...
خیلی ها مثل شما هستند یعنی روحیشان این جوریه ...
داشتن این روحیه همیشه هم بد نیست ...

امیدوارم موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد