دستاوردهای انقلاب

مجری تلویزیون با لبخندی جذاب و حالتی غرور امیز بلند بلند میگوید:انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیاری برای ما داشته است... 

خب تا اینجاشو همگی موافقیم... 

از این جا به بعدشو دیگه نمیدونم....بله...انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی برای ما داشته است...از جمله اینکه تقریبا نرخ بیکاری در کشور ما بطور واقعی ۴۷ درصد است.مشاغل بالا از آن یک مشت بیسواد و گله چران است و مشاغل پایین از آن عالمان و نویسندگان و ... 

 

زندانیان سیاسی مان با یک مشت دزد و قاتل و ... در یک سلولند و بسیاری از خرابکاران و خلافکارانمان در خیابانها به امرار معاش مشغولند 

خیانت و تجاوز امری طبیعی به نظر میرسد...اگر خرت برود مجاز به هر نوع کاری هستی و اگر نرود حتی موهایت بیرون باشد محکومی.. 

بودجه علمی امریکا که حتی نصف فرهنگ و تمدن ما را هم ندارد برابر با بوجه علمی کل اروپاست درحالیکه کماکان میشنویم دانشجوی دکترا به خاطر نبود کپسول اتش نشانی اتش گرفت و مرد. 

 

همه در خیابان..تاکسی...همه جا خسته اند و میخواهند سر به تن دیگری نباشد...کسی به کسی رحم نمیکند...اگر گوشه خیابان افتاده باشی همه میترسند به تو کمک کنند که مبادا خرشان گرفته شود.دیگر کسی در تنهایی خویش برای درد دیگری اشک نمیریزد.انقلاب اسلامی ما دستاوردهای زیادی داشته است...سهم من...تو...و همه ما از این دستاوردها تک تک لحظه هایی است که در جاههایی از زندگیمان کم میاوریم و شاید...فقط افسوس میماند. 

لبخند میزنم....گاهی به قولی میندیشم که ما فقط مولکولهایی هستیم در سطح زمین که ذهن زمین را مغشوش مینیم...اما در این میان..رسالت ما چیست؟؟با شما... 

عکس زیر شاید یکی از بزرگترین دستاوردهای جای خالی انسانیت دوران ماست..لبخند میزنم...اما تلخ تر از همیشه....{ادامه مطلب}کودکی که از سوتغذیه به این روز افتاده است...

http://i40.tinypic.com/i1y813.jpg

نظرات 10 + ارسال نظر
<ستاورد انخلاب چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:10 ق.ظ

برای انها دستاورد داشته چون میدانند با دین کارهای خود را پیش میبرند و مردم ایران را با فریب و با سیاست عوام گونه و برگرذان و انحطاط فکری انها که حتی ازادی بدیهی او را ازان میگیرد دیگر جای حرفی نمیماند و چون نمیتواند بقییه نیازهای او را جواب بدهد او را ب درویش مسلکی هدایت میکند و وجود دشمنی را که در کمین است تذکر میدهد.البته دوره اش تمام است و دیگر کاربرد داخلیم ندارد.معلوم نیست اینها از چه کسانیند که جدا ازوطن پرستی و...نه به فرهنگ نه به شکوفایی انسان نه به جامعه ای بهتر نه نه نه.....فکر نمیکنند.شاید برخورد با مردم تحت سلطه ی خود را بلدند.و نتیجه:نسلی سوخته باروری زشت ترین حالات انسانی که چاپلوسی و روزمرگی و... که از سالها پیش در ما مردم مانده است و.....تا حتی از مفلوک ترین ادم این جامعه بپرسی نظرت راجب مثلا این جامعه و تعالی که با این حکومت الهی امده است چیست بعد از کلی لاس زدن با خدا میگوید همه چیز خوب است (با لحجه)فقط این فلسطین ازاد بشه.حالا خودش در بند ترین و پسترین از نظر تعالی انسانیست...........بگذریم.ملتی خوارو ذلیل است که گذشته ی خود را فراموش کند{چرچیل}و حال نه گذشته ای نه اینده ای.

یک عدد محسن چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:01 ق.ظ http://blog.karenjak.com

عجب دل پری داری تو.....؟؟

تو نداری؟اگه نداری واقعا خوش به حالت...از ته دل میگم.مرسی که میخونی..منم همیشه وبتو میخونم و لذت میبرم

مرجان چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:50 ق.ظ http://coral2.blogfa.com

منم با تو موافقم!
چه ملت اکتیوی داریم ما؟!
تازه امسال که سال نوآوری بود دیدی چکار های شگفت انگیزی کردن؟؟؟!

خوشا بحالمان!

همیشه از این کارهای شگفت امیز در مملکت ما زیاده...خود این اقای زیبای رییس جمهور خودش یک پدیده شگفت انگیزه..مگه نه؟

حمیدرضا چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:05 ق.ظ http://3noqte.blogfa.com

مقوله انقلاب ربطی به سوء تغذیه ، و آمار غیر رسمی بیکاری و فاکتور های اقتصادی ندارد . نه به خاطر اینکه انقلاب باید باعث تغییر شود و این تغییر باید در جهت مثبت باشد . به خاطر اینکه فاکتورهای زیادی روی این عواملی که ذکر کردی تاثیر دارد و نمی شود معادله چند مجهولی را با یک معلوم به اسم انقلاب حل کرد و نتیجه گرفت و زیر سوال هم برد ...

سلام...بزرگترین اتفاقی که در سیستم مملکتی ما افتاد و به عنوان رشد هم سر گرفت و با اندیشه تغییر مملکت بود انقلاب بود...پدر مادر من و تو اینکارو کردند چون تصور میکردند باید زیر سلطه نباشن..باید عاملی دبگر باشد تا وضع بهتر شود دیگه غیر از این که نیست؟؟تا زمان انقلاب همین مادر من با مدرکش میتونست کار کنه..پدرم هم...و خیلیها...تشکیل خانواده زود انجام میگرفت...فحشا و تجاوز کم بود...فقر خیلی کمتر بود..اگر میخواهی به قول خودت امار رسمی داشته باشی کافیه همین اطرافتو خوب نگاه کنی...اماری رو هم که من در اوردم از سایت رسمی امار بوده هرچند الان میبینم نیازی نبوده در یک قدمی من ادمهایی هستند که کمیته انقلاب ما ماهی ۲۰ هزارتومان بهشون میده تا زندکی کنند و پسر کوچیک این خانوم وقتی نیاز به عمل جراحی داشت هیچکس حاضر نشد خرجشو تقبل کنه و الان مدتهاست که که رنج میبره...من با نفس انقلاب کاری ندارم اما دقیقا معتقدم که افزایش فقر..فحشا...بیکاری...و خیلی چیزهای دیگه نتیجه تک تک عوامل انقلابی ما هستن که بعد عمری هنوز داعیه انقلاب و دستاورداشون رو دارن.به قول خودت انقلاب باید باعث تغییر بشه اما نه تغییر منفی.و من از تو یک سوال دارم؟دوست دارم تک تک عواملی رو که تو در معادلت میذاری برام بنویسی!!و البته بدون دخالت انقلاب و دوره بعد از اون حلش کنی.اگر به جوابی غیر از اونکه من گفتم رسیدی حق با توا.باعث هم میشه افکار شکل دیگه ای پیدا کنن.منتظزم..ممنوون که میخونی(در ضمن وبلاگ من متعلق به خودمه.و از افکار و اندیشه های خودم سرچشمه میگیره..نظر مخالف رو شدیدا میپذیرم اما هرگز نمیگذارم افکارو و نوشتم زیر سوال بره یا مسیری براش تعیین بشه)اما خوشحال شدم که تو گفتی چون بیشتر اندیشه ام رو روو کردم.باز هم ممنون

کم آویز چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:15 ق.ظ http://kamaviz.blogsky.com

سلام
کاملا موافقم، انقلابها معمولا به دموکراسی ختم نمیشن ولی متاسفانه انقلاب ما به دیکتاتوری ختم شد. از اونجایی که تصمیم ندارم سیاسی بنویسم ادامه نمیدم ولی بدون دل پر دردی از این مملکت دارم. دلی پر درد! روزگارمون رو با این رباعی خیام سر می کنیم :
مائیم و می و مطرب و این کنج خراب
جان و دل و جام و جامه در رهن شراب
فارغ زامید و رحمت و بیم و عذاب
آسوده زخاک و باد و از آتش و آب

بدون که کلی همدرد داری...مرسی از توجه همیشگیت

ابراهیم چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:42 ب.ظ http://shahzari.com/blog

میدونم اگه بگم منم دل پری دارم،یه جمله تکراریه... اما من این مسائلو با تمام وجودم تجربه کردم، چه دوران کودکی چه الان،چیزاییرو دیدم که حتی فکرشم نمیکردم روزی واسه خودم اتفاق بیوفته،اما افتاد.... ،، و ممنون ار اینکه آهنگمو گوش دادی،امیدوارم که خوشت اومده باشه...

محمد علی پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:02 ق.ظ http://zendeganist.persianblog.ir

این رسم زمان ماست..........همین

کلاس دوست داشتنی شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:34 ب.ظ http://lovingclass.blogsky.com/

تصور می کنم این بی انصافی باشه .
نسیم به همه جا سر می زنه و نوید بخش خوبی هاست !
اما این نسیم چطور ؟
متاسفانه این یک اخلاق شده که که فقط به هم انرژی منفی بدیم حالا چه سود ؛ به اون فکر نمی کنیم .
خانم ؛ شما دانشجو هستید و اهل فکر و منطق نه ...
اشکال نداره انتقاد کنیم اما با پاسخ برهانی
راستی برای اشکالاتی که مطرح کردید پیشنهادی نداده بودید !

سلام و آرزوی خوب برای شما !

من منکر خوبیها نیستم...و میبینمشون...قصد انرژی منفی دادن هم نداشتم مگر شما خواستین که بگیرین...فقط از نظر من اینها تمامش واقعیت بود در جامعه ما...و حقیقت گاهی تلخ میشه...برای تمام این اشکالات هم که مطرح کردم اگر هم راهی باشه عملی نیست..چون مردان بزرگی بودن که هزارها راه در چنته داشتند اما خفه شدند...شما با برهان به من بگو که ریشه این مشکلات کجاست و راه حلش..بحث منطقیه دیگه نه؟خیلی خوشحالم که ازم انتقاد میشه این برام مفاهیم بزرگی در بر داره..ممنون

کلاس دوست داشتنی یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:37 ق.ظ http://lovingclass.blogsky.com/

من فقط خواستم عرض کنم که خودتون رو خیلی رنج ندهید .
همیشه راه حل وجود دارد . اون قسمتی که ما مسئول هستیم سعی می کنیم تکلیف خودمان را به درستی انجام دهیم و اون قسمتی هم که دیگران مسئولند و کوتاهی
می کنند سعی می کنیم با استدلال و اخلاق تذکرات لازم را بدهیم . البته به شما حق می دهم .

سلام خانم نسیم .
چون نسیم بهار باشید همیشه !!

حمیدرضا چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:03 ق.ظ

دوست عزیزم سلام . من ایران نبودم و فرصت نکردم توی این چندروز به نت سر بزنم . امروز که جوابت رو خوندم واقعا خوشحال شدم . ممنون به خاطر توجهت .
اما بعد . از من خواستی عوامل معادلم رو بنویسم . من اول ازت میخوام مشخص کنی که بحثت دقیقا سر چیه ؟ میخوای بگی انقلاب چیز خوبی نبود ؟ یا نتایجش ؟ یا اینکه میخوای امروز بعد از انقلاب رو با قبل از انقلاب مقایسه کنی و بکی اون موقع بهتر بود ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد