رورنامه

جای همتون خالی بود!!!

امروز رفته بودم بزرگداشت فردوسی تو کاخ نیاوران.خیلی زیبا بود.اشعار تند و تیز بادکوبه ای بود و صدای شهرام ناظری.....البته بخش دوم برنامه حالب یود و اولاش زیاد اش دهن سوزی نبود.......

نمیدونم چرا تو این محیط ها حس میکنم همه ادما خودشون نیستن...وقتی تو صدای کف زدن ادما غرق میشن.یا اصلا خود من...همین خود من که این همه جوگیر شدم فکر کردم پر شدم از دانسته ها و یاد گرفتم....من جقدر خودمم؟چقدر مفیدم؟؟؟

ولی با تمام این حرفا یه مساله ای مدتها بود ذهنمو درگیر کرده بود.شک!!!

که امروز فهمیدم بزرگترین گناه دنیا همینه..که به اون چیزی که تمام ایمانت بوده شک کنی..تو یه لحظه!بگی نکنه.....دیگه تمومه تا اخرش رهات نمیکنه...

تو ایمان منی...بهت شک ندارم...امروز اینقدر بهم خوش گذشته که میخوام تا صبح مرورش کنم...

نظرات 2 + ارسال نظر
امیر شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:42 ب.ظ http://amirane.persianblog.ir

شک به آدم کمک میکنه آدم باقی بمونه...از شک کردن نترس دوست جان

ولی شیطان شک کرد که رانده شد.من فکر میکنم ما ادما خداهایی تو زندگیمون داریم که اگر شک کنیم شیطان وجودمون شک رو شک میاره و شاید مسیرمونو عوض کنه...

شهره دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:34 ب.ظ http://www.aveh.blogsky.com

سلام
شک یعنی تکاپو برای دریافت حقیقت شکی که بدون منطق باشه یعنی بیماری ..ببین شکت چه شکی است؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد