جان منی

هزار اینه میشوم از نگاه منتظرت

ترک میخورم از هق هق لحظه های ترت

 

تو پاک میشوی و دلم سوخت به حال خودم

که هر زمان تو زیادی و کمترین تو متم

 

بهانه شوق من ترانه من

بیا که جشن شد سوگ عاشقانه من

 

گریخت واژه ز ذهن محال من جانم

 کفر شد جایگزین تمام ایمانم

 

حواس پر زد از نماز عاشقانه من

سکوت شد صدای این ترانه من

 

بمان تو مرا از تن خاک رویاندی

امید را به نا امیدی دلم خواندی

 

بمان نمیدانی از تو گل دادم

نباشی از تن من به خاک افتادم

 

تو راز منی رو نمی کنمت اری

بماند از تو هزار یاد در یادم

پی نوشت:این شعرو به همه اونایی که یه بار تجربه اش کردن هدیه میکنم....خودم گفتم.

به تو که گر میگیرم از نیازت..... 

نظرات 4 + ارسال نظر
sepideh پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:45 ب.ظ http://deltange-naseria.blogsky.com

سلام دوست عزیز، خسته نباشی ...

دلتنگ ناصریا به مناسبت یکساله شدن آپدیت شد با :

چه کنم با دل تنها؟! چه کنم با غم دل؟!

http://deltange-naseria.blogsky.com

منتظر حضور گرمت هستم ....

موفق باشی ...

عمو سیبیلوو پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:09 ب.ظ http://amosibilo.blogsky.com

سلام

هومته نانم ( یسنا 2/35-7/41-20/68 . همچنین پایان هر یک از آفرینگان ها )

زوت هومته نانم هوخته نانم هورشته نانم .
یدچا ان یدچا ورزیمنه نانم چا
واورزنه نانم چا مهمی ائی بی جرتار
مهمی نئه نه استار یثه نا وهونانم


ترجمه :

از اندیشه های نیک . از گفتارهای نیک . از کردارهای نیک – که در اینجا و دیگر جاها ورزیده می شود و ورزیده خواهد شد ستایش گر باشیم .
کوشا باشیم هم چنین از برای نیکی ها .

ابلوموف جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:33 ق.ظ

آفرین از شعرهای چهار خطی من خیلی بهتر بود!

من جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:05 ق.ظ

اگر حس میکنی میگیرم نیاز من ب تو کم نمیشه چون هر دفه احساس نیازم ب تو بیشتر میشه میخام کل احتیاجم ب تو توم جم نشه ک بازم بت نیاز داشته باشمو تشنه ی این همیشه باشم.خیلی قشنگ بود.مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد