من برگشتم

من خوب اگاهم که زندگی یکسر صحنه بازیست!!!

من خوب میداتم که همه کس برای بازیهای حقیر افریده نشده است...

یهو افتادم تو این حال و هوا....بعد از یه دوره که بهم خیلی سخت گذشت دوباره افتادم تو مسیر خودم...هیج جیز خوب و درستی از بین نمیره...همه چیز اخر سر همونی میشه که تو میخواستی...اتفاقات فقط پله پله تورو به یه جاهایی میرسونن که یهو میبینی تو جات همین جا بوده.

فکر میکنم ادم اگه سعی کنه همه چیز و دوست داشته باشه اونوقت هیچی واسش بد نیست...اگه ما دردامونو..خستگیامونو حتی تجربه های تلخمونو حتی اون قطره اشکی و که ریختی چون دلت شکست دوست داشته باشیم و جریی از خودمون بدونیم ذیگه سخت نیست...

پی نوشت:زود زود همش تاپ تاپ میزنه این دل...پاشو...

نظرات 4 + ارسال نظر
جوتی شنبه 1 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:59 ب.ظ http://jootii.blogsky.com

من می فهمم که چی میگی. . .

عادله یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:14 ق.ظ

ای ول نسیم جون خودم.
اینههههههههه

ابلوموف یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:06 ب.ظ

به استحضار میرسانم که همان طور که گفتم دختر خانم ها در فصل بهار دچار حال و هوای بهاری می شوند دیدی اول فصل تابستان حالت خوب شد تازه کلی هم انرژتیک شدی . از اینکه تنها کامنت گذار وبلاگم باز گشت بسیار خرسند شدم.دی...

منصوره یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:28 ب.ظ http://fasleno.blogsky.com

سلام..خیلی خوشحال شدم که دیدم دوباره نوشتی..بیشتر و بیشتر بنویسی و همیشه شاد باشی!

آره...واقعا همینه..اصلا زندگی همیناست...همین اشک ها و لبخندای کوچیک!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد