شب شکسته

هیچ میدانی من در غیبت پر سوال تو چقدر ترانه سرودم...چقدر ستاره نشاندم...در غیبت پر سوال تو عقربه های بی بازگشت من حتی به ساعت شش و هفت پنجشنبه نرسید.حالا که امدی پس این همه حرف نا منتظر از رفتن بی مجال چرا؟؟؟

همانجا نزدیک به همان میل همیشه رفتن بمان...همیشه رفتن به سوی حریم علاقه اسان است و باز امدن از تصرف بوسه دشوار...

پس من اینجا چه میکنم؟؟؟دیگر نه خواب گریه تا سحر!!!نه ترس تنهایی!!!من...همینه ساده...باور کن برای یکبار برخاستن هزاربار فروافتاده ام...

میخندم....زیرا که عشق تنها سوتفاهمی بود برای تو ...در جمع من و این شب شکسته جای تو خالی!!!!!!!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
پگاه اریان (وبلاگ سارا صولتی) جمعه 7 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:43 ق.ظ http://tarmita.blogfa.com

وبلاگتون زیباست و مطالبش خواندنی...
در ضمن خوشحال میشیم قدم رنجه کنید و آغاز رمان هجده هزار صفحه ای سی جی ام: ویگو مورتنسن نوشته سارا صولتی را مطالعه کنید. این براستی باعث افتخار ماست که "شما" هم آن را بخوانید.

نرگس جمعه 7 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:44 ق.ظ

تو مگه قرار نبود دیگه ننویسی؟؟؟؟:دی
خوبه.. بنویس... تو خیلی زودتر از وبلاگ نویسهای دیگه به سندرم «ذیگر نخواهم نوشت» مبتلا شدی و خیلی زود هم به سندرم «مینویسم چون هستم»... اینا یعنی پیشرفت شایان توجهی داشتی..بعد چهارسال وبلاگ نویسی هنوز با این سندرم دارم میجنگم..علی ایحال... این نوشته ات خودت بودی... با هم قد بازی هات

یکنفر جمعه 7 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:06 ب.ظ http://http:/

خوانده شد.... ... .. ی پیام خونده نشده داری..

ابلوموف شنبه 8 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:08 ب.ظ

خوب به سلامتی ! آخرش تشریف آوردند؟ سلام برسونید خدمتشون
اگه جشن هم گرفتین جای ما را خالی کنید دی.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد