معجزه تو

اغازها همیشه دشوارند..حتی ساده ترینشان.و امشب چه سخت اغاز میشود.امشب که مثل هرشب به تو فکر میکنم..خانه از حضور افکارم و حضور تو سکوت میکندو جهانی بی پایان شکل میگیرد. 

انتظار چیزی نیست جز رسیدن و من و تو چقدر عاشقانه به انتظار پناه برده ایم. 

گاهی چشمانت را میبینم که از درون این شهر بی خدا به اسمان نگاه میکنی.تا چیزی بیابی.تو همواره مینالی از کثیفی ادمها..و من رنج را در چشمانت میبینم...ما دیر فهمیدیم جهانی که ساخته ایم روزی ما را از پای درخواهد اورد..ما دیر فهمیدیم خیلی دیر...که زشتی این جهان نتیجه زیباخواهی ما خواهد بود و این همه رنج نتیجه اسوده خواهی ما و این همه جنگ نتیجه صلح طلبی ما!!! 

و امروز که میخواهیم جهانی بسازیم جهانی ساخته ایم قطعه قطعه تر از همیشه... 

شاید دیگر وقت ان رسیده است که رنج و زشتی را بخواهیم...چاپلین کوچک از گریه ها گفت ما خندیدیم..تارکوفسکی از پلیدیها گفت ما زیبا دیدیم...پیکاسو از حقیقت گفت ما دروغش پنداختیم... 

و با تمامی اینها ما جهانی ساخته ایم که درد را برایمان رقم میزند..و انچه که از میان این شهر ما را به اسمان ابی میرساند ترنم عشق است که باید در دلمان بچکد... 

و من چفدر خوشحالم که ما از پس این مهم به خوبی برامده ایم...با وجود تو در این سرمای سخت من از عشق تو شعله ورم...خوشحالم...خوشبختم....من ....خوشبختم. 

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:01 ب.ظ http://harjmarj.blogsky.com

شاید دیگر وقت آن رسیده است که رنج و زشتی را بخواهیم...

این جمله رو که خوندم یاد شهر معکوس از آوا کوه بر افتادم گرچه فکر می کنم همیشه هم نمیشه همه چیز و همه کس رو این قدر مجازات کرد ... چند بند اولش رو براتون می گذارم
چرا همیشه از آیینه و نور بگوییم
گاهی هم از تاریکی و فولاد بگوییم
گاهی بجای ستودن عشق
آنرا محکوم کنیم
مجازاتش، حقیقت!!
ببیند که به اسم او، چه ها نمیکنند؟
بگذاریم که دلش ز خیانت بشکند

گاهی هم صلح را بازداشت کنیم
و بفرستیم به میدان جنگ
بگذاریم که لمس کند وحشت مردن و خون سرخ و گرم

گاهی از صداقت بازجویی کنیم
که تو کجا بودی وقتی که دروغ
دردلها پرسه می زد و ریا می فروخت؟

بیایید گاهی وفاداری را به دادگاه طلاق بفرستیم
و بیاندازیم وسوسه را بر جانش
و بگذاریم زُل زند چشمهای وقاحت بر چشمهایش ...

راستی خیلی زیبا نوشته بودید ... عیدتون هم مبارک :)

عاطفه سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:24 ب.ظ

گرفتارم عزیز که اگه نبودم حسابی می نوشتم هم اینجا ها و هم تو وبلاگم

مرتضی سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:19 ب.ظ http://mori65.blogfa.com

سلام
وب خوبی داری
عیدتان مبارک
طرح بیست و دو هزار صلوات
110 نفر در این طرح گروهی شرکت خواهند کرد و هر نفر با 200 صلوات
درصبح عید غدیرو هدیه کردن ان به امام زمان در این طرح شرکت می کنند
شما هم به جمع منتظرین ان حضرت بپیوندید
منتظر ثبت نام شما هستم
..یا علی ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد